DLACZEGO WARTO WYBRAĆ DĄBRÓWKĘ? - Dąbrówka

POKÓJ DLACZEGO WARTO WYBRAĆ DĄBRÓWKĘ?

Bo oferujemy przestronne pokoje z łazienkami. By zapewnić naszym gościom maksymalny komfort snu, wyposażyliśmy je w specjalnie zaprojektowane łóżka. Zostały one optymalnie wyprofilowane i starannie wykończone przy użyciu przyjemnych, a zarazem bardzo wytrzymałych materiałów.

Wszystkie pokoje posiadają oszklone werandy, dzięki którym można dowoli zażywać relaksu. Nasi goście mają też dostęp do sieci WI-FI oraz telewizji.

CENA OD 75ZŁ ZA OSOBĘ (ŚNIADANIE W CENIE)
możliwość wykupienia obiadokolacji

CZEKAJĄ NA CIEBIE TAKŻE
Ręcznik
hotelowa pościel
TV LCD
szybkie wi-fi
ŚNIADANIE
komfortowe ŁÓŻKA
łazienka/ prysznic

SPECJALNE ZNIŻKI DLA DZIECI
POCIECHY DO LAT 3 - POBYT BEZ ŚWIADCZEŃ GRATIS!

Doba hotelowa zaczyna się u nas o godzinie 14:30
w dniu przyjazdu i trwa do godziny 11:00 w dniu wyjazdu.

WAŻNE INFORMACJE

  • U nas nie musisz mieć gotówki. Akceptujemy także karty płatnicze: Visa, Maestro, Mastercard.
  • Aby dokonać rezerwacji, należy wpłacić na nasze konto zadatek w wysokości 30% całej kwoty.
  • Rezygnacja z przyjazdu wiąże się z utratą zadatku.
  • Fakt dokonania rezerwacji, jest równoznaczny z zaakceptowaniem regulaminu Willi Dąbrówka.
  • Do naszych cen należy dodać opłatę klimatyczną, pobieraną przez miasto Karpacz, w wysokości 2,30 zł za każdą dobę pobytu.
  • Opłata za pobyt pupila wynosi 10 zł za dobę. Jest on możliwy po wcześniejszym uzyskaniu zgody gospodarzy oraz pod warunkiem zapewnienia mu odpowiedniego posłania.

NA ŻYCZENIE

  • wymiana ręcznika: 10 zł
  • wymiana pościeli: 25 zł / komplet
  • dodatkowe sprzątanie pokoju: 50 zł
MASZ PYTANIE?

Śmiało! Wyślij do nas wiadomość, a my postaramy się rozwiać Twoje wątpliwości.



  1. Aby pobyt w Willi Dąbrówka dla wszystkich naszych gości był przyjemny i bezpieczny, przygotowaliśmy ten oto regulamin. Rozpoczęcie pobytu jest równoznaczne z jego akceptacją.
  2. Doba hotelowa trwa u nas od godziny 14:30 do 11:00. 
  3. W dniu wyjazdu prosimy o punktualne zdanie pokoju. Opuszczenie go po godzinie 11 lub choćby pozostawienie tam rzeczy,  może zostać potraktowane jako przedłużenie pobytu. W takiej sytuacji naliczona zostanie opłata za kolejny dzień – według obowiązującego u nas cennika.
  4. Gdyby pojawił się problem z terminowym zdaniem pokoju, możemy zgodzić się na wydłużenie doby hotelowej. Prosimy o zgłaszanie takich próśb do godziny 9 w dniu wyjazdu. Sprawdzimy wówczas dokonane rezerwacje i zobaczymy co da się w tej kwestii zrobić.
  5. Naszym gościom nie przysługuje prawo przekazywania wynajętego pokoju osobom trzecim. 
  6. Osoby niezameldowane w naszym pensjonacie, mogą przebywać na jego terenie jedynie wtedy, gdy wcześniej zostało to uzgodnione z gospodarzami.
  7. Obecność w Willi Dąbrówka po godzinie 22:00 osób niezameldowanych, wiąże się z obowiązkiem płatnego dokwaterowania ich do pokoju osób, które je zaprosiły. Opłata za pobyt naliczana jest według aktualnego cennika.
  8. Posiłki serwowane są u nas w formie szwedzkiego stołu co oznacza, że potrawy muszą być spożywane na miejscu. Nie ma możliwości wynoszenia jedzenia poza stołówkę. Istnieje za to opcja dokupienia prowiantu (zachęcamy do tego szczególnie osoby wybierające się na wycieczkę w góry).
  9. Podczas pobytu w naszym pensjonacie dzieci w wieku poniżej 13 lat muszą znajdować się pod opieką osób dorosłych.
  10. Opiekunowie prawni ponoszą pełną odpowiedzialność za szkody spowodowane przez swoje pociechy.
  11. Zależy nam na tym, by wygodne łóżka, w które wyposażyliśmy pokoje, dobrze służyły obecnym i przyszłym gościom. Dlatego wprowadziliśmy bezwzględny zakaz skakania po nich.
  12. Chcemy zapewnić każdemu z naszych gości maksymalny komfort wypoczynku, dlatego w przypadku uszkodzenia łóżka (nawet z pozoru niewielkiego), nie będziemy zwlekać z jego wymianą. Taka operacja niesie za sobą spore koszty. Sam zakup nowego łóżka to wydatek rzędu 1300 zł (+ VAT). Do tego należy dodać koszty transportu (300 zł + VAT) oraz straty wynikające z faktu, że na pewien czas tracimy jedno miejsce noclegowe.
  13. W Willi Dąbrówka obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów i wyrobów tytoniowych. Dotyczy on zarówno przestrzeni wspólnej, jak i pokoi.
  14. Osoba, której udowodnione zostanie złamanie zakazu palenia papierosów i wyrobów tytoniowych, zostanie obciążona kosztami przeprowadzenia dearomatyzacji pomieszczenia. Oznacza to wydatek rzędu 500 zł.
  15. W godzinach od 22 do 6 obowiązuje u nas cisza nocna.
  16. Zależy nam na tym, by wszyscy goście mogli dobrze wypocząć. Dlatego prosimy, żeby w czasie trwania ciszy nocnej unikać czynności, które mogłyby zakłócić spokój innych.
  17. Nasi goście ponoszą pełną odpowiedzialność materialną oraz prawną za zniszczenia obejmujące wyposażenie Willi Dąbrówka. Dotyczy to zdarzeń zaistniałych z ich winy oraz sprokurowany przez osoby je odwiedzające.
  18. Aby ograniczyć do minimum możliwość wybuchu pożaru, wprowadziliśmy zakaz używania w pokojach oraz pozostałych pomieszczeniach grzałek i innych urządzeń elektrycznych, które nie stanowią wyposażenia pensjonatu. Wspomniane ograniczenia nie dotyczą ładowarek i zasilaczy urządzeń RTV oraz sprzętu komputerowego.
  19. Nie posiadamy depozytu, dlatego nie możemy brać na przechowanie pieniędzy, papierów wartościowych ani żadnych innych cennych rzeczy.  Naszą odpowiedzialność z tytułu utraty lub uszkodzenia przedmiotów wniesionych do pensjonatu reguluje art. 846-849 Kodeksu Cywilnego.
  20. Do obowiązków naszych gości należy sprawdzenie przed wyjściem, czy drzwi do pokoju zostały prawidłowo zamknięte.
  21. W Willi Dąbrówka obowiązuje zakaz przenoszenia między pokojami przedmiotów stanowiących ich wyposażenie.
  22. Wyniesienie ze stołówki naczyń (talerzy, filiżanek, sztućców) możliwe jest wyłącznie po uzyskaniu zgody personelu.
  23. Naszym gościom oferujemy bezpłatne miejsca na niestrzeżonym parkingu, znajdującym się tuż przed obiektem. Jednocześnie informujemy, iż najbliższy parking strzeżony znajduje się przy ulicy Nad Łomnicą 30.
  24. Nie ponosimy odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie samochodu albo innego pojazdu należącego do gości Willi Dąbrówka.
  25. Świadczymy usługi na poziomie zgodnym z deklarowanym standardem. W przypadku jakichkolwiek zastrzeżeń co do jakości naszych usług, prosimy o bezzwłoczne zgłoszenie uwag personelowi. To umożliwi nam szybką reakcję.
  26. Nie zapewniamy gościom ręczników kąpielowych, ani też nie gwarantujemy w ramach standardowych usług, codziennej wymiany ręczników i pościeli, co jest zgodne z kategoryzacją Willi Dąbrówka. Na życzenie osób nocujących, możemy odpłatnie dokonać takiej wymiany. Koszt usługi zapisany jest w aktualnym cenniku.
  27. Goście, którzy odwiedzają nasz pensjonat w okresie od wiosny do jesieni, mogą korzystać z infrastruktury znajdującej się na terenie ogrodu: grilla lub miejsca na ognisko, a także ze stołu do ping-ponga.
  28. W okresie letnim udostępniamy gościom naszą ściankę wspinaczkową. Taka aktywność jest możliwa jedynie w obecności osoby przez nas upoważnionej do opieki nad tym obiektem oraz pod warunkiem stosowania niezbędnych zabezpieczeń.
  29. Goście, którzy planują opuścić pokój hotelowy, mają obowiązek przed wyjściem sprawdzić, czy są zakręcone krany i pozamykane okna oraz wyłączyć z sieci urządzenia, które pobierają prąd (tj. oświetlenie oraz telewizor).
  30. Prosimy o informowanie naszej obsługi z półgodzinnym wyprzedzeniem o planowanym opuszczeniu pensjonatu. Ten czas pozwoli nam przygotować się do odbioru pokoju.
  31. By zdać pokój, należy osobiście przekazać nam klucz. Gdyby okazało się, że klucz gdzieś zaginął, pobrana zostanie opłata w wysokości 100 zł (+ VAT).
  32. Prosimy o to, by pełną opłatę za pobyt uiścić w dniu przyjazdu. W przypadku dłuższych pobytów, możemy przesunąć ten termin o 2 dni, licząc od momentu zameldowania się w pensjonacie.
  33. Do naszych cen należy dodać opłatę klimatyczną, pobieraną przez miasto Karpacz, w wysokości 2,30 zł za każdą dobę pobytu.
  34. Chęć przyjazdu do nas ze zwierzęciem należy zgłosić jeszcze przed dokonaniem rezerwacji. Pomoże to uniknąć nieporozumień, gdyż nie każdy pupil jest w Willi Dąbrówka akceptowany. Na terenie naszego pensjonatu obowiązuje kategoryczny zakaz wprowadzania zwierząt na salę jadalną.
  35. Zgodnie z obowiązującymi przepisami, istnieje możliwość odwołania złożonej rezerwacji. Kwestie dotyczące zwrotu wpłaconej zaliczki zależne są od tego, kiedy zostaniemy poinformowani przez naszych gości o takiej decyzji.
  36. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy świadczenia usług gościom, którzy w sposób rażący naruszają postanowienia niniejszego regulaminu. Osoby takie, na żądanie naszego personelu, winny niezwłocznie uregulować należności za dotychczasowe świadczenia oraz za ewentualne zniszczenia, do których doszło z ich winy, a następnie opuścić teren ośrodka.
  37. By zagwarantować naszym gościom komfort i bezpieczeństwo wypoczynku, personel może odmówić przyjęcia osoby, która podczas poprzedniego pobytu w sposób rażący łamała przepisy niniejszego regulaminu. Dotyczy to w szczególności osób zamieszanych w niszczenie własności pensjonatu oraz w działania na szkodę innych gości lub personelu, a także zakłócających spokój.

ZASADY DOKONYWANIA REZERWACJI

  1. Warunkiem dokonania rezerwacji jest wpłata na podane przez nas konto zadatku w wysokości 30% całej sumy.
  2. Osoby rezygnujące z przyjazdu muszą liczyć się z możliwością utraty zadatku.
  3. Osoby organizujące pobyt grup zorganizowanych, planowany na więcej niż 4 dni, mogą bezpłatnie odwołać rezerwację – najpóźniej na 21 dni przed rozpoczęciem turnusu. Gdy rezygnacja dotyczy pobytów trwających do 4 dni, zadatek zostanie zwrócony pod warunkiem poinformowania nas o tym fakcie przynajmniej na 14-dni przed planowanym przyjazdem.
  4. Odwołanie rezerwacji w terminie do 10 dni przed planowanym przyjazdem, skutkuje koniecznością uiszczenia kwoty w wysokości 50% całej należności. Gdy taką informację otrzymamy w terminie od 10 do 2 dni przed planowanym rozpoczęciem pobytu, ta kwota wzrasta do 80%. Rezygnacja z przyjazdu zasygnalizowana nam z 48-godzinnym lub krótszym wyprzedzeniem oznacza, że należy wnieść pełną opłatę.
  5. W przypadku skrócenia pobytu, nie wynikającego z naszej winy, nie zwracamy poniesionych przez gości kosztów.