Guest Book

Bardzo polecamy ośrodek,jedzenie pychotka, serdecznie dziękujemy za super pobyt. Bardzo bardzo duży plus ;)

monika piotr amelka, 2015-02-16 10:11:20

Już wróciłam i jedzonko palce lizać :) Myślę,że kucharce nic się nie stało... Ogólnie spoko, a najlepiej w pokojach :))))) Miałam pokój 102.

Taka z 5 klasy, 2014-05-29 20:44:05

Jadę w Maju i już nie mogę się doczekać, słyszałam od qmpeli że jest super. :)

Taka z 5 klasy, 2014-04-18 14:11:38

Byłam tam na zimowisku było odjazdowo ;D polecam...mam nadzieję że jeszcze tam pojadę

Zosia ;), 2013-01-21 15:36:07

byłam u was na kolonii było super wasze pieski są słodkie i wspinaczka tez jest cool

Karina Filutowska, 2012-11-18 13:55:28

Super pensjonat jedzenie znakomite wróciliśmy przejedzeni

beata, 2012-09-03 18:11:01

Bardzo Fajny pobyt, dobre jedzenie. Każdemu będzie smakowało :) Pozdrawiamy z Torunia

Samoochodowka, 2012-07-09 23:01:24

Jadę tam na kolonię będzie super

Karina Filutowska, 2012-06-30 16:23:20

jade do was z klasą od 28 do 1czerwca mam nadzieje że będzie EKSTRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

Paulinka, 2012-05-27 18:51:24

Na zieloną szkołę naprawdę super. Bardzo podobała mi się ścianka wspinaczkowa.

julka, 2012-05-13 19:23:04

28 Majaa jedziemy z klasą tam :) Mam nadzieję , że będzie super zwłaszca w pokojach heheheh . :P Pozdrawiam

Karolajnaa,:D, 2012-05-11 19:36:03

Pani Geniu podziwiam pani Dąbrówke była piękna a po modernizacji jest super pozdrawiam panią i sympatycznego pani męża myślę że wrócił do zawodu przewodnika.Proszę sobie wyobraźić, że od czasu gdy przestałem organizować wycieczki jeszcz nie byłem w górach.Myślę, że jaszcz się z państwem zobaczę i sobie powspominamy dawną współpracę. Do miłego zobaczenia

Jan, 2012-04-09 19:00:38

bylo super bilard ok i przyjedziemy znowu z panem Tomkiem i pozdroienia dla piesków

Klasa I Ostrów Wlkp, 2012-03-07 14:25:41

czy jest tam fajnie i czy jest tam monopol bo jade tam w maju z klasa

adi, 2012-02-24 21:13:48

Ja tam jadę w Maju 2012 roku I jeszcze nie wiem czy tam jest fajnie czy nie odpowiedzcie mi ;p

Kiniaa, 2011-11-07 17:45:13

Jedziemy z klasą tam na wycieczke 28 maja 2012r . Mam nadzieje że będzie super to moja pierwsza wycieczka w tamte strony . Pozdrawiam

Adzik :p, 2011-11-04 21:32:22

Krotki klip z pobyty w Karkonoszach: http://www.vimeo.com/30264175 Dzieki!

vetec, 2011-10-10 18:02:21

Byłem tutaj w maju i naprawdę POLECAM Bardzo miły i ciekawy ośrodek.

KarolK, 2011-06-07 18:23:20

mam wtm jechać z klasą w maju pewnie będzie super

Kuba, 2011-03-17 20:20:53

Polecam wszystkim zainteresowanym Ośrodek "Dąbrówka"! Miła obsługa, fantastyczni właściciele i co najważniejsze-najsmaczniejsze jedzenie pod słońcem :) Pozdrawiam p. Gienię i p. Kazimierza :)

Milena, 2010-08-09 12:32:39

Ej,fajnie jest tam,bo jade w lipcu????

A ktoś:P, 2010-03-04 15:17:32

Byłem u Pani Gieni cały tydzień. Super kobieta. Jedzenie OK, spanko OK. Wszystko OK

Daniel, 2009-12-09 08:57:02

pensjonat dobry, ceny przystepne ale bylo (nie) miło. Neutrane i negatywne opinie nie sa przyjmowane. pozdr

joanna , 2009-12-02 20:17:51

Było super...dziękuje :)

Magda, 2009-10-04 17:28:10

kto się tam wybiera 16.07.?? czekam na odp.:PP

NatalKa:**, 2009-07-08 14:17:54

Jade tam na kolonie 16.07.2009, napewno będzie super.

Paulina , 2009-06-16 21:50:16

Byłam tam ... Było super ;D I mam zamiar znowu się tam wybrać :P pozdrawiam wszystkich ... :)

Paula :), 2009-05-18 15:18:24

jadę tam tak muślę że to tu 18.05.2009rok będzie napewno exstra

weronika ;*, 2009-05-11 14:35:58

Ja wyjerzdżam Do Karpacza (hotel Dąbrówka) xD 30lipca xD (kolonie) mam nadzieje że będzie super! i wgl :D ;* a mam pytanie... są tam w pobliżu jakieś baseny czy jakies jeziorko :D? czekam na odp. ;*** pozdrawiam ;]

Klaudia Bartczak ;), 2009-04-25 09:07:51

04.05.09.r tam jade wydaje mi się że będzie super....z waszych komci to wynika....

Aniusia :), 2009-04-17 17:41:22

Przyjadę do was w tym roku xD 04.07-17.07 . Bądźcie gotowi na chaos ! ^^

A nie powiem xD, 2009-03-30 22:29:23

Ja tam byłam w 2007r na koloni.Było super i strasznie mi się tam podobało.A to jedzenie na stołówce jest super palce lizać . Pozdrawiam P Eugienie

Celestyna Matys, 2009-03-29 17:40:55

jade w maju

hubert kluczynki, 2009-03-04 13:39:09

Czasami opinie moga krzywdzić my staramy się oceniać rzeczywistość.miły ,czyściutki obiekt taki domowy,położony przepięknie a kuchnia palce lizać i to za normalną cenę

E.K.Tomaszewscy, 2009-01-07 21:13:32

Я хочу найти пани Басю, ее мужа Збыжека, и их дочь Аню. Они жили на ул.Словацкого, 6а. Я отдыхала у них в 1992 году! Очень хочу их найти! Мой адрес buhtik@inbox.ru

Булаш, 2008-09-11 07:28:03

witam byłem tu na kolonii i polecam wszystkim ten ośrodek

osaka suma, 2008-07-28 14:20:02

Pozdro dla Gulaszowej!!

Ędward Ącki, 2008-06-20 20:34:02

Fajnie własciciele biora tylko pozytywne komentarze lol

Divan, 2008-06-06 13:17:45

fajnie tam było ;) najlepsze była Szanowna pPani Eugienia :D

Tomasz Berkowski, 2008-05-28 16:45:20

będę tam od 26 - 31 maja. mam nadzieję że będzie fajnie. Pozdro dla wszystkich uczestników zielonej szkoły :P

Olu$, 2008-05-22 09:15:26

jadę do ,,Dąbrówki 26.05.08 mam nadzieję, że będzie fajnie, bo jadę z moją klasą z którą nie da się nudzić

Bodzia Soroka :D, 2008-05-21 18:29:08

hehe...aneta napewno bedzie fajnie..:P z nasza ekipa jakby mogla byc inaczej..:P

Marta Tomaszesia, 2008-05-05 19:38:37

hay jade 7.04.08 do tego hotelu i mam nadzieje ze w pokojacch jest ladnie :) mam pytanie czy jest tam telewizor w pokoju :P przyjmijcie nas milo Antos

Aneta Szeliga, 2008-04-30 19:17:25

Wycieczka szkolna 12.05.2008r szkoła Podstawowa nr.9 w Gnieźnie

Damian Sękowski, 2008-04-29 19:42:14

Warunki moze i dobre ale wlasciciele nie zbyt pozytywnie nastawieni na młodzież i zycie studencki

Eugeniusz karpacki, 2008-04-28 22:07:07

7 maja tam jade :)) pewnie bedzie fajnie xD

julia, 2008-04-27 19:27:01

hej

Dorota Rabczewska, 2008-04-23 16:18:21

A ja tu przyjade w czerwcu!.;pp.haaa.!

Szaasza., 2008-04-08 20:35:44

BARDZO TU FAJNIE ... :) BYŁAM TY W 2007 ROKU W mAJU BYŁO SUPER :p

bERGER mAGDALENA, 2008-04-04 16:21:03

Raczyce ul.Wiejska 23 63-430 Odolanów.email Iga27121983@interia.eu

Raczyce, 2008-03-07 07:22:30

Raczyce ul.Wiejska 23 63-430 Odolanów.email Iga27121983@interia.eu

Agnieszka Brzezicha, 2008-03-07 07:21:54

Bardzo dobra oferta wypoczynkowa...polecam i pozdrawiam

Dorota Krysa, 2008-03-02 13:11:35

pozdrawiamy i dziękujemy za miłe przyjecie nas do waszego osrodka

ZS Żarów, 2007-11-11 12:04:35

no spoko

Anecia, 2007-11-06 21:31:25

Bardzo dziękuję za miły pobyt w czasie wycieczki w imieniu swoim jak i pozostałych uczestników . Bylismy bardzo zadowoleni z atmosfery oraz wyżywienia. Pomino nieprzewidzianych wypadków chcielibyśmy podziękować i polecić się na przyszłośc

Irena Izydorczyk, 2007-10-03 13:51:36
Dodaj